Zwemmen in de 6 weken basisschool-vakantie

"

Start met lezen

22 juni 2026

trainingen buitenbadDe reguliere trainingen van seizoen 2025-2026 stoppen op zondag 5 juli. De eerste trainingen van seizoen 2026-2027 starten weer op maandag 17 augustus. Tijdens de 6 weken die daar tussen liggen zijn er voor de Waterpolo voorbereidingstrainingen voor het nieuwe seizoen. De Waterpolo commissie communiceert dit naar de betreffende waterpolo teams.

Voor masters, triatleten, wedstrijdzwemmers, waterpoloërs, tienertrainingsgroep en vinzwemmers (zonder vinnen) is er een wekelijkse training in het buitenbad om de conditie op peil te houden. Dat is op de 6 dinsdagavonden van 18.30 tot 19.30 uur. De trainers of leden van triathlon / masters zullen afwisselend de trainingen en toezicht verzorgen. De aanwezigen leden zwemmen in niveau banen met de leden van de afdelingen door elkaar.  In de banen naast het grastalud zwemmen de langzaamste zwemmers en in de banen naast de glijbaan de snelste zwemmers.

Zorg ervoor dat je zeker 18.20 in de hal bent. De trainer krijgt de sleutel en portofoon en na het omkleden kan de groep in één keer naar het buitenbad. Na het zwemmen kunnen we douchen en in de garderobe omkleden.

Op woensdag is er openwaterzwemmen onder leiding van triathlontrainer Frans van Heteren en assistenten. Deze training is ook van 18:30 tot 19:30 uur. Verzamelen is een kwartier eerder bij het surfstrand.

Op zaterdag is er openwaterzwemmen onder leiding van Adrie Berk en assistenten. Deze training is van 9:00 tot 10:00 uur vanaf het surfstrand. Als er bij het surfstrand een zwemverbod is door de waterkwaliteit, dan zal binnen de triathlon / open water appgroep gecommuniceerd worden waar de training dan plaats gaat vinden. Wil je meedoen met openwater training zorg dat je in die appgroep komt gedurende de zomer via een mail naar triathlon@oceanusaalsmeer.nl

Wie in de zomer zijn conditie wil opbouwen of uitbouwen kan ook op donderdagavond meedoen met de looptraining in het Amsterdamsebos van 19:00 – 20:30 uur olv Frans van Heteren. Verzamelen op de parkeerterrein van de camping / europarcs Amsterdamsebos.

Het bestuur wenst iedereen die op vakantie gaat een fijne vakantie en degene die blijven veel zwemplezier.

Gerelateerde berichten